Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (rozwiń)

zamknij

ama.png

Grupa AMA Założona w 1967 roku to dziś 26 firm zatrudniających łącznie 1150 pracowników, obsługujących 10.000 klientów z 43 krajów.

Wprowadzony system ISO9001:2000 gwarantuje utrzymanie najwyższych standardów podczas projektowania, produkcji oraz dystrybucji produktów. Orientacja na potrzeby Klienta, etyka w biznesie oraz koncentracja na ciągłym doskonaleniu produktów i usług to cele zapisane w misji grupy AMA, a misja to codzienne działania zatrudnionych ludzi.

Siła AMA to nie tylko mocne i trwałe produkty, to również fachowe doradztwo, partnerskie relacje, błyskawiczna realizacja zamówień i natychmiastowe odpowiadanie na potrzeby rynku. Uzyskujemy to dzięki dobrze zaopatrzonym magazynom zlokalizowanym przy głównych oddziałach Grupy, w tym w Polsce.

AMA to marka produkująca części do ciągników, maszyn rolniczych i ogrodniczych od lat.
Własne fabryki, własny zespół inżynierów i praktyków w branży rolniczej, wysokiej jakości materiały używane w produkcji oraz stale monitorowane procesy produkcyjne dają gwarancję  trwałych i idealnie dopasowanych części zamiennych

                                                                 Podstawowa produkcja skupia się na:
                                                               - komponentach do urządzeń rolniczych,
                                                               - komponentach do urządzeń ogrodniczych,
                                                               - komponentach do urządzeń sektora logistycznego,
                                                               - komponentach do urządzeń typu off-highway vehicles.
 

Firma Ama Poland Sp. z o.o. została zarejestrowana w 2008 roku jako spółka należąca do grupy A.M.A. s.p.a. Bazując na produktach marki AMA i innych niezależnych światowych producentów oraz opierając się na silnym międzynarodowym partnerze jakim jest grupa A.M.A. S.p.A., możemy naszym Partnerom Handlowym zapewnić dostępność produktów oraz części zamiennych wraz z akcesoriami, wysoką jakość przy atrakcyjnej cenie, a także lub przede wszystkim wspólnym rozwój.