Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (rozwiń)

zamknij

Opis procedury reklamacyjnej

W celu złożenia reklamacji na produkty kupione na AMA POLAND SP. Z O.O. prosimy pobrać poniższy formularz reklamacyjny:

Pobierz formularz reklamacyjny

Wykonaj poniższe kroki w celu zgłoszenia reklamacji:

1. Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego, spakuj wraz z towarem.

2. Reklamacja towaru zostanie przez nas odebrana na nasz koszt.

3. Oczekuj na odpowiedź z działu obsługi reklamacji maksymalnie 14 dni roboczych.

Reklamacje bez załączonego formularza reklamacyjnego nie będą rozpatrywane

Opis procedury zwrotu

W celu zwrotu towaru prosimy pobrać poniższy formularz zwrotu

Pobierz formularz zwrotu

Przygotuj paczkę

1. Zapytaj nas o możliwość zwrotu zakupionego towaru. Zwroty produktów będą rozpatrywane  w terminie do 30 dni od daty faktury.

2. Wypełnij formularz zwrotu i spakuj  wraz z towarem.

3. Zwroty towaru są wysyłane przez klienta na jego koszt.

4. Wyślij paczkę na adres:

AMA Poland sp. z o.o.
Ul. Wał Miedzeszyński 208A
04-866 Warszawa
Telefon: +48 22 769 76 61,
E-mail: info@ama-parts.pl

4.  Po otrzymaniu  zwróconego towaru wraz z wypełnionym formularzem  sprawdzimy czy zwracany towar jest w stanie nienaruszonym i wystawimy fakturę korektę.